Cum să supraviețuim noptilor nedormite cu nou-născuți

Este nenorocirea vieții fiecărui nou părinte: lupta pentru a dormi suficient. Hrănirile multiple pe noapte, schimbările neașteptate ale scutecelor la 3:00 a.m. și crizele de agitație în orele mici pot transforma chiar și cele mai stăpâne dintre noile mame și tati în versiuni ale lor cu ochi sticloși.

Când treceți prin deșertul somnului din primele luni de părinți, s-ar putea să vă întrebați dacă există speranță de a trece prin acest moment dificil.

Intrați în înțelepciunea consultanților în somn pediatric. Acești experți sfătuiesc noii părinți cu privire la modul de a trece prin zilele nou-născuților cât mai alertă și revigorată posibil.

Iată 12 dintre lucrurile lor de făcut și de ne-făcut.

The Do’s

Poate suna ca un cantec vechi, dar o organizare adecvată a somnului face cu adevărat o diferență pentru a vă maximiza odihna după sosirea bebelușului.

Stabilirea unei rutine de liniște și culcare la aceeași oră în fiecare noapte pregătește mintea și corpul pentru somn – ceea ce este util mai ales dacă puteți ajunge la culcare imediat după ce copilul o face.

1. Practică o organizare bună a somnului

Somnul nocturn se dezvoltă mai întâi, deci prima porțiune a nopții este cea mai lungă perioadă de somn. Consultantii de somn recomandă implementarea unei rutine relaxante, cum ar fi să faci o baie caldă sau să citești câteva pagini dintr-o carte înainte de culcare, plus să oprești dispozitivele electronice cu cel puțin 1 până la 2 ore înainte de culcare.

2. Creați cel mai bun mediu de somn (pentru dvs. și bebeluș)

Împreună cu eficientizarea rutinei de culcare, faceți un bilanț al mediului în care dormiți. Este dormitorul tău un loc relaxant în care vrei să adormi? Păstrați aglomerația, bicicletele de exerciții, rufele desfăcute și acel teanc de facturi din dormitor.

În plus, nu vă simțiți rău dacă trebuie să faceți o pauză temporară pentru a dormi în același pat cu partenerul dvs. Alegeți paturi separate dacă dvs. și partenerul dvs. de somn aveți probleme de partajare a patului. Un somn suficient contribuie la relații sănătoase și fericite, iar dormitul în paturi separate este o opțiune sănătoasă ocazional.

Crearea unui mediu favorabil somnului nu este doar pentru părinți, ci se aplică și copiilor. Dacă mediul lor este pregătit pentru un somn excelent, veți obține perioade de somn mai lungi mai devreme. Mașinile cu zgomot alb și un dormitor întunecat pot ajuta copilul să rămână adormit pentru perioade mai lungi.

3. Acceptați ajutorul (și nu vă fie teamă să îl cereți)

Nu există nicio insignă de onoare pentru a vă alimenta singur prin insomnie. Ori de câte ori este posibil, acceptați ajutor – sau continuați și cereți asistență de la familie și prieteni. Bebelușii dorm în mod obișnuit în perioade scurte de 24 de ore, deci este esențial să permiteți altora să vă asiste cu privirea, hrănirea sau schimbarea bebelușului.

Chiar dacă tot ce poți gestiona este o pui de somn rapid în timp ce un prieten are grijă de bebelușul tău, fiecare mic ajutor te ajută la pierderile nocturne.

4. Lucru in echipa

Uneori, cel mai bun ajutor este la vedere: partenerul sau soțul! Un pic de lucru în echipă poate avea un impact major. Noaptea, rânduiți-vă cu partenerul dvs., ajutandu-vă cu copilul, astfel încât să puteți dormi fiecare neîntrerupt

5. Incerca tehnici de sleep training, cand consideri adecvat

Opiniile variază cu privire la subiectul antrenamentului pentru somnul sugarului, dar poate exista un moment și un loc pentru a ajuta copilul să-și prelungească întinderile de somn.

Sugestia este ca părinții să facă ceea ce fac confortabil. Odată ce bebelușul are 4 luni, puteți începe să antrenați somnul, daca considerati.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *